Valmag
12:04:25
bo ten interfejs to okropny jest
niby wszystko logicznie poukładane
ale nawet sobie takie dla żartu porównanie wymyśliłem
że to jest tak, że jak chcesz skorzystać z toalety
to otwierasz drzwi, zapalasz światło
idziesz do jednej ściany
pociągasz wybraną z dziesięciu wajchę
pojawia ci się panel z dwunastoma guziczkami
naciskasz właściwy
potem naciskasz guzik potwierdzenia
idziesz do drugiej sciany
naciskasz jeszcze jeden guzik
i dopiero otwiera się klapa od sedesu. :P
wtorek, 27 października 2009
poniedziałek, 12 października 2009
czwartek, 8 października 2009
Propo testowania...
Przeglądałem dziś roflcoptera i trafiłem na cytat idealnie obrazujący ideę naszych testów:
[Arek] przetestujmy to tak...
[Jarek] ekstremalne warunki zostawiamy na pozniej, na razie musimy wymyslic warunek w ktorym to dziala
(źródło)
(źródło)
środa, 7 października 2009
Praca nad projektem
Co prawda my tak nigdy nie robimy, ale pięknie obrazuje to pracę nad projektem od początku do końca ;)
wtorek, 6 października 2009
Finalna faza testów
Wkroczyliśmy właśnie w finalna fazę testów gry.
Czym to się objawia? Jest kilka cech charakterystycznych:
- Prezes częściej się na nas wkurza i używa większej ilości słów powszechnie uważanych za obraźliwe
- Coraz więcej rzeczy działa :P
- Odwiedził nas Valmag, i koordynuje testy sprawdzając wszystko od początku do końca (jeszcze nie wiemy jak wpłynie to na jego kondycje psychiczną, tzn nie testowanie tylko przebywanie z nami).
Czym to się objawia? Jest kilka cech charakterystycznych:
- Prezes częściej się na nas wkurza i używa większej ilości słów powszechnie uważanych za obraźliwe
- Coraz więcej rzeczy działa :P
- Odwiedził nas Valmag, i koordynuje testy sprawdzając wszystko od początku do końca (jeszcze nie wiemy jak wpłynie to na jego kondycje psychiczną, tzn nie testowanie tylko przebywanie z nami).