czwartek, 26 lutego 2009

Nieoficjalny zlot Delirium

No i co, nikt nie napisze o nieoficjalnym zlocie by Valmag w Poznaniu? To może tak:

"Dnia 21.02.2009 o godzinie 17:30 odbył się nieoficjalny zlot grupy wsparcia Delirium. Na początku naszej wycieczki zwiedziliśmy Browary Poznańskie, gdzie Pan Przewodnik Zając Ryszard szalenie ciekawie opowiedział nam o tym ile % udziałów ma koncern SAB oraz Muller w poznańskim browarze, a także ile pań testuje piwo. Następnie obejrzeliśmy szaloną jazdę butelek do skrzynek oraz bardzo ciekawy film na temat historii Browarów.
Na końcu nastąpił najmniej ciekawy punkt czyli konsumpcja piwa oraz darmowy przejazd do Szwejka. W Szwejku bardzo brakowało Pana, który by opowiedział Niezmiernie Ciekawą Historię Pubu Szwejk Uwzględniającą Kapitał Zakładowy i Strukturę Własnościową, ale sytuację uratowały zasponsorowane przez Wadera chipsy i orzeszki. I ja tam byłem i soczek piłem"

Wprawdzie mój brat, który był tam na doczepkę, stwierdził że to chore ciągle rozmawiać o jakichś trooperach, najeżdżających na raptory i vice versa ale mi się podobało. Było to w sumie pierwsze moje spotkanie z realnymi graczami (nie licząc jednego znajomego, którego jednak boję się odwiedzać, bo jego żona ma mi za złe że tyle czasu spędza nad Delirium). Przy okazji - sorki Bendero że nie oddamy Ci Twoich raptorów, Szafa twierdzi że nikomu nie oddawał z tytułu tego błędu... Szafa wszystkiemu winny jak zwykle ;)

Do zobaczenia na Pyrkonie

PS: dowód że tam byliśmy

2 komentarze:

Ctrls pisze...

pyrkonu nie opuszczę :) szykujta mi kawałek podłogi ;] przywiozę znów pierniczki i wodę ognistą :)

Piwosz Smakosz pisze...

Mozna zaktualizowac posta, niedawno Jan Kulczyk calkowicie sprzedal browary poznanskie SABowi, ten ma juz 100% udzialu. Ciekawe czy zmienia niedlugo marke?

Prześlij komentarz